Zamiast BIO

Muzyką przeróżną zafascynowany od wielu lat. To znaczy od momentu, gdy nauczył się słuchać jej świadomie i odnajdywać w niej Ważne Sprawy. W różnych konstelacjach grał muzykę pop, bluesa, ożywczy funk, piosenkę kabaretową i poetycką, by dojść do etapu spokojnych, nostalgicznych, a czasem intymnych ballad. Przez ostatnie lata skupia się właśnie na solowych występach, prezentując autorski repertuar w ascetycznych aranżacjach. Większość piosenek dotyka tematów morskich i żeglarskich. Ale autor traktuje to jako pretekst i punkt wyjścia do uniwersalnych rozważań o człowieku – jego potrzebach, pragnieniach, kawałkach szczęścia i momentach zwątpienia. Konkursy i nagrody: • Przegląd Piosenki Żeglarskiej Forpik - I miejsce (1992), • VIII Szantaklaus Poznań 2013 - II miejsce, • Konkurs Piosenki Żeglarskiej EtnoFestiwal Olandia 2014 - I miejsce, • IX Szantaklaus Poznań 2014 - wyróżnienie, • XXXV Shanties Kraków 2016 - nominacja do udziału w Festiwalu, • XXXII Festiwal Piosenki Żeglarskiej Kopyść 2016, Białystok: III nagroda, • XIX Festiwal Piosenki Żeglarskiej Charzykowy 2016 - II miejsce, • XXXVI Rafa Radom 2016 - nagroda specjalna, • XXXIII Kopyść Białystok 2017 - wyróżnienie, • Szanty nad Zalewem (Tolkmicko) 2017 - II miejsce, • Szanty pod Żurawiem 2017 - II miejsce, • Szanty pod Żurawiem 2018 - Grand Prix, XXXVIII Międzynarodowy Festiwal Piosenki Żeglarskiej SHANTIES 2019 w Krakowie - Nagroda im. Moniki Szwai za najlepszy tekst piosenki premierowej.

środa, 8 czerwca 2011

Netia wspiera twój biznes... (i uczy cierpliwości)

Netia wspiera twój biznes - to jedno z ostatnich haseł reklamowych tego operatora. Nie wiem, czy jestem adresatem tego hasła, bo biznesu to Netia mi jakoś ostatnio nie wspiera (od trzech tygodni biuro mam praktycznie odcięte od internetu.

Ale na pewno Netia dużo mi daje.

Wrażeń. Przygód. Okazji do treningu osobowości, a nawet - medytacji. Pretekstu do rozważań o czasoprzestrzeni.

Oto uporządkowana nieco relacja:


1. Sieć ADSL (taka technologia telekomunikacyjno-internetowa) jakiś miesiąc temu zaczęła się zrywać.
2. Z czasem momentów niezerwania zaczęło być mniej niż okresów zerwania.
3. W końcu sieć ADSL w ogóle zdechła.
4. Konsultant w Netii przysłał techników.
5. Technicy przyszli, zmierzyli kabelki i doszli do wniosku, że faktycznie coś tam się uszkodziło, więc naprawili. Teraz będzie ok - powiedzieli.
6. Zadowoleni poszli.
7. Było ok. 
Jakieś pół godziny.
8. Poinformowany o tym, że sieci znów nie ma, konsultant Netii zapowiedział, że przyśle techników.
9. Przysłał.
10. Technicy przyszli, pomierzyli kabelki i okazało się, że sieć jest ok, a to wszystko wina routera (modemu)...
11. ...i że mam dzwonić do konsultanta Netii.
12. Konsultant Netii powiedział - ok, przyślemy Panu nowy router.
13. Router przysyłał się skądś półtora tygodnia (kurier nie rozumiał, że siedziba firmy może być w innym miejscu niż miejsce zainstalowania usługi).
14. Nowy router (dokładnie ten sam model), podłączony w miejsce starego, również nie chciał działać.
15. Konsultant Netii powiedział , że przyśle techników.
16. Technicy przyszli, pomierzyli kabelki i okazało się, że sieć jest ok i to wszystko wina routera...
17. ...i że mam dzwonić do konsultanta Netii.
18. Zadzwoniłem, op...
łem (kolejny dzień bez internetu, bez którego nie jestem w stanie zarabiać na życie) i dowiedziałem się, że... Netia przyśle mi router. Taki sam.
19. Zapytałem co stanie się, jeżeli okaże się, że trzeci (taki sam) router również nie zadziała.
20. Konsultant Netii powiedział, że wtedy przyśle techników.
21. Kiedy zapytałem co się stanie, kiedy technicy powiedzą, że sieć jest ok i że to wina routera - zamilkł.
Ale ostatecznie przekonał mnie. Zgodziłem się, przyślą mi router...
22. Następnego dnia zadzwonił (inny) konsultant Netii i zapytał, czy przysłany do mnie router nr 2 (patrz p.12) działa. 
23. Nie działa - powiedziałem. I (innemu) konsultantowi Netii streściłem wydarzenia z pkt. 13-21.
24. (inny) konsultant Netii zapowiedział, że... przyśle technika. 
Ale uwaga - innego technika. Takiego lepszego, netiowskiego. Bo ci poprzedni technicy to są z firmy działającej na zlecenie Telekomunikacji Polskiej, która działa na zlecenie Netii.
25. Technik ma przyjść, podłączyć swoje (netiowskie) urządzenia i przetestować.

Jestem raczej optymistą i CHCĘ wierzyć, że Inny Technik ostatecznie wykryje - gdzie leży błąd i powie CO należy zrobić, żeby internet DZIAŁAŁ.

Ale dotychczasowe doświadczenia nauczyły mnie, że to wszystko skończy się... zupełnie inaczej. 
Obstawiam powrót do pkt. 14... :(


PS. I obawiam się jednak, że wpadłem w jakąś czasoprzestrzenną pętlę... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz