Przyszedł (chyba) czas stoczyć bitwę z wielkim telekomem. Choć życzliwi znajomi mówią, że to nie ma sensu, że to donkiszoteria, że lepiej po prostu przejść do innego operatora, postanowiłem spróbować.
Będę musiał poprzedni post z "historią choroby" uzupełnić o kilka smacznych relacji (kolejne wizyty serwisowe, kolejne rozmowy z uprzejmymi ale niezałatwiającymi sprawy konsultantami, kolejne odbierania tego samego niedziałającego routera). No i, po sporządzeniu odpowiedniej relacji, zamieścić ją tutaj, skopiować link do FB (prosząc o jak najszersze rozpropagowanie wśród znajomych-znajomych oraz znajomych-znajomych-znajomych), przesłać materiały do prześmiewczych serwisów typu joemonster, oczywiście do mediów tradycyjnych (w końcu mnie tam znają i wiedzą, że jestem spokojnym i normalnym człowiekiem ;)) oraz do instytucji typu UOKiK czy UKE.
Oto co napisałem w wysłanym wczoraj (14.06), po ponad 3 tygodniach kompletnego niedziałania usługi, liście do Netii:
Szanowni Państwo,
Proszę potraktować ten list jako ostatni, bardzo poważny sygnał klienta usiłującego w "cywilizowany" sposób dociec swoich praw.
Jeżeli firma Netia nadal będzie przeprowadzała prace serwisowe zgodnie z procedurami, ale niezgodnie ze zdrowym rozsądkiem (co skutkować będzie dalszą niemożnością korzystania przeze mnie z zamówionej i regularnie opłacanej usługi), będę zmuszony wszcząć szeroką prywatną akcję "protestu przeciwko niekompetencji", realizowaną za pośrednictwem mediów tradycyjnych oraz Internetu (blog, YouTube, Facebook).
Internetowa publiczność uwielbia śmiać się z absurdów, bzdur i niekompetencji, zwłaszcza kryjących się za fasadą intensywnie reklamowanych, modnych korporacji. Jestem więc przekonany, że link do strony na której mam zamiar opisać ze szczegółami moje perypetie, będzie chętnie kopiowany i rozpowszechniany.
Zapewniam Państwa, wystarczy podanie nagich faktów związanych z poszczególnymi etapami realizowania reklamacji przez pracowników BOK Netii.
Skala paranoi tej sytuacji jest na tyle przerażająco-śmieszna, że dodawanie przymiotników w rodzaju "tragiczny serwis", "bezmyślna firma" naprawdę nie jest potrzebne.
Usługa dostępu do Internetu (wraz z usługą telefonii VoIP) nie działa w biurze prowadzonej przeze mnie firmy praktycznie od miesiąca.
Pierwsze, bardzo poważne zakłócenia w działaniu usługi, zauważyłem około 18 maja, od momentu oficjalnego zgłoszenia awarii bodaj 23 maja do dzisiaj, usługa jest praktycznie niedostępna.
A to oznacza, że moja firma (specjalizująca się właśnie w świadczeniu usług przez internet) nie może działać. Straty ponoszone z tego tego tytułu są niebagatelne i mogę je bez problemu udokumentować. Osiągnęły już taki poziom, że uzyskanie realnego odszkodowania (przekraczającego znacznie groszowe rekompensaty przewidziane standardowymi zapisami umowy o świadczenie usług) wydaje się jak najbardziej realne.
W niniejszym liście nie zamierzam ze szczegółami opowiadać historii moich zmagań z pracownikami BOK Netii, serwisantami dwóch firm, kurierami dostarczającymi kolejne wersje tego samego (teoretycznie niedziałającego, a jednak sprawnego) routera.
Część opisałem już tutaj (i zamierzam uzupełnić o kolejnych kilka znaczących elementów, które pojawiły się po 8 czerwca):
http://paluszkiewicz.blogspot.com/2011/06/netia-wspiera-twoj-biznes-i-uczy.html#more
Mam nadzieję, że przynajmniej część tej historii mogą znaleźć Państwo również w odpowiednich katalogach Państwa systemu CRM. Piszę "mam nadzieję", bo minionych kilka tygodni przekonało mnie, że pracownicy BOK wpisują do tego systemu zaledwie część zgłaszanych informacji, sygnałów i postulatów.
Jestem gotów kolejny (ostatni) raz opowiedzieć tę historię ze szczegółami (mam nadzieję - pomagającymi w znalezieniu technicznej przyczyny awarii) osobie, której kompetencje i wiedza wykraczają poza możliwości szeregowego pracownika BOK, zmuszonego do postępowania zgodnie z bezsensownymi procedurami. Może wtedy uda się pokonać magię i w cudowny sposób przywrócić działanie usługi, która przecież przez wiele miesięcy funkcjonowała w moim biurze bez zarzutu.
Brak kompetentnego zainteresowania z Państwa strony (dowodem tego zainteresowania zdecydowanie NIE SĄ wizyty powtarzających to samo techników, przysyłanie kolejnych sprawnych/niedziałających routerów) uznam jako przyzwolenie na szerokie medialne i Sieciowe "rozreklamowanie" tak specyficznie rozumianych usług dla biznesu....
Nadmieniam, że odpowiednią relację zamierzam przesłać również do lokalnych i ogólnopolskich instytucji zajmujących się ochroną interesów konsumentów oraz do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Kopię niniejszego listu przekazuję - w celach dokumentacyjnych - Kancelarii Adwokackiej reprezentującej interesy prawne mojej firmy.
Z poważaniem
Jakub Paluszkiewicz
Zamiast BIO
Muzyką przeróżną zafascynowany od wielu lat. To znaczy od momentu, gdy nauczył się słuchać jej świadomie i odnajdywać w niej Ważne Sprawy. W różnych konstelacjach grał muzykę pop, bluesa, ożywczy funk, piosenkę kabaretową i poetycką, by dojść do etapu spokojnych, nostalgicznych, a czasem intymnych ballad. Przez ostatnie lata skupia się właśnie na solowych występach, prezentując autorski repertuar w ascetycznych aranżacjach. Większość piosenek dotyka tematów morskich i żeglarskich. Ale autor traktuje to jako pretekst i punkt wyjścia do uniwersalnych rozważań o człowieku – jego potrzebach, pragnieniach, kawałkach szczęścia i momentach zwątpienia.
Konkursy i nagrody:
• Przegląd Piosenki Żeglarskiej Forpik - I miejsce (1992),
• VIII Szantaklaus Poznań 2013 - II miejsce,
• Konkurs Piosenki Żeglarskiej EtnoFestiwal Olandia 2014 - I miejsce,
• IX Szantaklaus Poznań 2014 - wyróżnienie,
• XXXV Shanties Kraków 2016 - nominacja do udziału w Festiwalu,
• XXXII Festiwal Piosenki Żeglarskiej Kopyść 2016, Białystok: III nagroda,
• XIX Festiwal Piosenki Żeglarskiej Charzykowy 2016 - II miejsce,
• XXXVI Rafa Radom 2016 - nagroda specjalna,
• XXXIII Kopyść Białystok 2017 - wyróżnienie,
• Szanty nad Zalewem (Tolkmicko) 2017 - II miejsce,
• Szanty pod Żurawiem 2017 - II miejsce,
• Szanty pod Żurawiem 2018 - Grand Prix, XXXVIII Międzynarodowy Festiwal Piosenki Żeglarskiej SHANTIES 2019 w Krakowie - Nagroda im. Moniki Szwai za najlepszy tekst piosenki premierowej.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz